Prinses Beatrix Spierfonds

Het Prinses Beatrix Spierfonds heeft één groot doel: alle spierziekten de wereld uit. Het belangrijkste middel in deze strijd is wetenschappelijk onderzoek. Het fonds financiert en stimuleert onderzoek naar genezing en kwaliteit van leven voor spierziektepatiënten nu. Samen met internationale experts maken zij zorgvuldige afwegingen over welke onderzoeken ze financieren. Zo weet iedereen die meehelpt zeker dat zijn of haar geld en inspanning van echte waarde zijn. Onschatbare waarde.

Het fonds zet zich in voor iedereen in Nederland die een spierziekte heeft en dat zijn ruim 200.000 mensen. Samenwerking met andere spelers in het spierziektenveld is daarbij cruciaal. Samen krachtig tegen spierziekten!

Sellsius en Prinses Beatrix Spierfonds

De concurrentie op de goede doelen markt is groot. Maar zo nog groter is het doel van het Prinses Beatrix Spierfonds: alle spierziekten de wereld uit. Fondsenwervende activiteiten zijn daarom van belang. De samenwerking met Sellsius is erop gericht om te streven naar een zo hoog mogelijke opbrengst uit fondsenwervende DM (direct mailing) en EM (e-mailing).

JAAROVERZICHT 2016

Duizenden adressen ontvingen in januari 2017 een direct mailing met het boekje over het hartverwarmende jubileumjaar 2016. Dankzij hulp van vrijwilligers, actievoerders en sponsoren is veel bereikt. Er is veel onderzoek verricht en voor sommige ziekten is men zelfs dichtbij een behandeling of medicijn. Hoopgevende resultaten dus, maar nog geen reden om stil te gaan zitten. Want het doel ‘alle spierziekten de wereld uit’ is nog lang niet bereikt. Sellsius strijdt mee, met de ontwikkeling van fondsenwervende activiteiten en acties.

Prinses Beatrix Spierfonds jaaroverzicht Sellsius
 

LANDELIJKE spierziektenactie in MEI  

In de maand mei van 2017 ging een landelijke actie van start om fondsen te werven voor onderzoek naar spierziekten. Samen met het Prinses Beatrix Spierfonds bedachten we het actie-mechanisme en het overkoepelende concept om zoveel mogelijk mensen in beweging te brengen voor meer bekendheid én het ophalen van zoveel mogelijk geld.

Direct mailings

DM en EDM zijn beiden succesvolle methoden voor goede doelen. Met aansprekende cases, verantwoording voor de goede werkzaamheden die er mee gericht worden en natuurlijk activerende redenen om het fonds financieel te (blijven) steunen.

Sellsius ontwikkelt de creatieve insteek en verzorgt tekst en vormgeving. Daarnaast adviseren we bij onderwerpkeuze en bestandsselectie en evalueren we het resultaat op regelmatige basis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*