Kenter

Liander Meetbedrijf is per 1 mei 2016 Kenter. Een onafhankelijk en zelfstandig onderdeel van Alliander met een heldere ambitie: Kenter is het startpunt voor zakelijke relaties die nóg kostenbewuster en duurzamer willen ondernemen.

Kenter meet energie. Voor ondernemers, die inzicht willen hebben in hoeveel energie ze waar, wanneer en waarvoor gebruiken. Kenter plaatst meters, levert betrouwbare meetdata en geeft overzicht met online verbruiksanalyses. Dat deed ze al als Liander Meetbedrijf, als Kenter gaat ze daarin nog een stap verder!

Sellsius en Kenter

De lancering van het nieuwe merk was de uitdaging waar Kenter en Sellsius voor stonden. Nadat de merklading gezamenlijk werd vastgesteld, is  een communicatieconcept ontwikkeld én een online en offline mediastrategie. Van een merksessie naar creatief concept, doorvertaald naar een radiocommercial, corporate film, DM’s , EDM’s en nog veel meer. Sellsius werkt met veel plezier voor Kenter en is dagelijks sparringpartner op het gebied van marketing en communicatie.

Campagneconcept ‘KENT U KENTER?’

De markt voor grootverbruikers van energie is een vrije markt. Met als doel Kenter als nieuw merk in de markt te lanceren, bestaande klanten te behouden en  nieuwe klanten aan te trekken is de campagne  ‘Kent u Kenter?’ ontwikkeld. Deze campagne is vanaf 1 mei 2016 uitgerold in een radiocampagne, uitgezonden op NPO Radio 1 en BNR. Een onlinecampagne, bestaande uit goed getarget en relevante websites, SEO /SEA en inzet van LinkedIn.
 
Kent u Kenter?

 

 


 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*