Flynth

Al meer dan tachtig jaar laten ondernemers zich ondersteunen door de adviseurs en accountants van Flynth. De Nederlandse accountants- en adviesdienstverlener voor ondernemers met 35.000 klanten, 1.600 medewerkers en vestigingen door heel Nederland. De organisatie is sterk in het MKB, de agrarische sector en tuinbouw.

Sellsius en Flynth

Dat succesvol ondernemerschap staat of valt met kennis van bedrijfsvoering en van de markt. Dat weet Flynth als geen ander. De mens achter het merk is dan ook de drijvende kracht voor toekomstig succes van haar klanten. Voor het versterken van het personeelsbestand wordt Sellsius al jaren ingeschakeld. Met als primair doel employer branding en secundair de werving van personeel.

Arbeidsmarktcampagne

Ook in een tijd waarin er niet of nauwelijks vacatures zijn, is het van belang om zichtbaar te zijn als werkgever en je werkgeversmerk te laden. Enerzijds om huidige medewerkers aan je te blijven binden, anderzijds om voor te sorteren op andere tijden. Sellsius ontwikkelde de arbeidsmarktcampagne ‘Echt Flynth’, gericht op employer branding. Zes medewerkers die elk centraal staan in hun eigen webcommercial en waarin zij aangeven wat zij écht Flynth vinden. Gekoppeld aan kernwaarden en cultuur. Met een mediacampagne zijn deze filmpjes nader onder de aandacht gebracht en de mensen zijn geleid naar het platform werken bij flynth, waar het complete werkgeversverhaal te vinden is.

Advertising (mediaplanning)

Het ontwikkelen van zes webcommercials is stap een. Het realiseren van views een belangrijke tweede. Naast advisering op het gebied van interne communicatie en het inzetten van medewerkers en eigen kanalen (waaronder social media) om de filmpjes te pluggen, heeft Sellsius het media-advies (planning en executie) verzorgd voor een campagne in met name vaktitels die met een relatief beperkt budget toch mooie resultaten heeft opgeleverd qua zichtbaarheid, clicks en views.