Beter Horen

Beter Horen is dé hoorspecialist van Nederland en onderdeel van de Amplifon Groep, de wereldwijde marktleider op het gebied van hooroplossingen. Met ruim 250 eigen winkels en serviceadressen bij de betere opticiens overal in Nederland maakt Beter Horen de beste hoorzorg begrijpelijk, bereikbaar en betaalbaar voor iedereen.

Sellsius en Beter Horen

Beter Horen zet mensen in hun kracht. Zorgzaam, respectvol en eerlijk! Door continu eigentijdse lading aan het merk te geven en barrières en taboes te benoemen.
Sellsius werkt al een aantal jaren met veel plezier voor Beter Horen en is dagelijks sparringpartner op het gebied van activatie communicatie. We zorgen voor doorvertaling van 360 graden campagneconcepten in (DM) campagnes, communicatiestijlen, point of sale materialen voor in de winkels, brochures, advertenties en nog veel meer.

Nieuwe huisstijl

In juni 2016 introduceerde Beter Horen een nieuwe huisstijl, in lijn met de corporate huisstijl van hun moederbedrijf Amplifon. Amplifon Groep is wereldwijd marktleider in persoonlijke hooroplossingen. Als eerste stap werd één in nieuwe stijl omgezette winkel geopend, in Doetinchem.

Sellsius nam de rebranding voor haar rekening en werkte de nieuwe huisstijl uit in stationery-items, materialen voor signing en wagenpark, point of sale voor de winkels en marketingmiddelen zoals brochures, advertenties en posters. 

Beter horen begint met Beter Horen (campagneconcept 2014/2015)

Beter horen begint met Beter Horen. Een nieuwe 360 ̊ campagne waarin echte klanten de hoofdrol spelen. Herkenbaar, eerlijk en open. Met deze campagne kiest Beter Horen er bewust voor om naast de klant te gaan staan. De verhalen van de klant staan centraal.

Sellsius is verantwoordelijk voor de doorvertaling op activatieniveau tot point-of-sale materiaal voor de winkels, advertenties, vouchers, brochures en campagnefilm voor intern gebruik.

Lokale marketingpakketten

Naast landelijke campagnes zet Beter Horen ook lokale marketing in. Sellsius ontwikkelde concepten voor 4 lokale pakketten, passend bij de uitstraling van Beter Horen. Denk voor de insteek van pakketten aan naamsbekendheid, leadgeneratie en klantbehoud. Maar ook dachten we na over sponsoring en reputatiemanagement. We werken diverse middelen uit, zoals direct mailings, posters voor in de winkels, een advertentielijn en advertorials.

Folder/brochurelijn

Voor de diverse fases die een slechthorende doormaakt in zijn bewustwordings- en hoortest- en aankoopproces, is een brochurelijn ontwikkeld, bestaande uit 3 losse brochures. In de eerste brochure “Alles over horen” ontvangen potentiele klanten informatie over de werking van het gehoor. De tweede brochure “Daarom Beter Horen” gaat meer in op oplossingen en de opties die er zijn. De derde en laatste brochure “Altijd Beter Horen” bedankt de klant dat hij/zij voor Beter Horen heeft gekozen en biedt informatie over onderhoud en nazorg.