AWVN

AWVN is de grootste werkgeversvereniging van Nederland, met zo’n 750 aangesloten bedrijven en brancheverenigingen in de markt-, non-profit en overheidssector. AWVN is een netwerk voor deze werkgevers en voorziet hen van informatie en adviseert over HR-thema’s. De directe en indirecte leden (200.000 organisaties) hebben naar schatting gezamenlijk meer dan vijf mio werknemers in dienst. AWVN is betrokken bij de totstandkoming van 450 cao’s (ruim 2/3 van alle cao’s in Nederland). De salarisdatabase van AWVN bevat actuele gegevens van ruim 4 mio werknemers.

SELLSIUS EN AWVN

AWVN ontwikkelde #Tiptrack, een innovatief concept, dat naar de markt toe gebracht wordt via een platform én mobiele app. Werkenden krijgen én houden hiermee tijdens het hele werkzame leven regie over de eigen loopbaan. Het stelt werkgevers in staat om hun werkenden de ruimte te bieden en te stimuleren in ontwikkeling en duurzame inzetbaarheid. Een belangrijk thema in HR-land, waaraan AWVN met enkele grote partnerbedrijven voor praktische content, nu concreet handen en voeten geeft. AWVN lanceerde eerst een pilot bij diverse grote organisatie in NL en gaat nu voor landelijke uitrol. Sellsius adviseerde AWVN over de communicatie-strategie en ontwikkelde het creatieve concept. Vervolgens vertaalden wij deze naar middelen als posters, flyer, brieven en een audiovisuele presentatie.

AWVN Tiptrack campagne Sellsius
 

Campagne tiptrack

Met Tiptrack krijg je grip op je loopbaan. Je bepaalt zelf wat er goed gaat en wat beter kan. Met de tips en adviezen kun je direct aan de slag. Zo zorg je er zelf voor dat je met plezier en productief kan werken nu en in de toekomst. Dat is duurzame inzetbaarheid! Kijk ook eens op www.tiptrack.nl of bekijk de video hieronder.

 

Tiptrack campagne gaat landelijk

Werkgeversorganisatie AWVN gooit hoge ogen in het bedrijfsleven, door met hun platform en app échte tools en handvatten te bieden voor duurzame inzetbaarheid van medewerkers. De pilotfase is voorbij en landelijke uitrol is gestart. Net als de campagne.

De pilotfase van Tiptrack was een succes. Werknemers bij deelnemende bedrijven kwamen écht in beweging op het vlak van persoonlijke ontwikkeling en namen het roer in eigen hand. Bovendien ontstond door de functies in Tiptrack veel meer inzicht op ontwikkelpunten. Applicatie en platform werden verbeterd en uitgebreid aan de hand van learnings en input van gebruikers.

Ze leerden ook dat lager opgeleiden het soms wat lastiger vonden om ermee aan de slag te gaan. We pasten voor de landelijke uitrol dan ook de teksten aan, actualiseerden de video’s met het nieuwe aanbod en fotografeerden een aantal geweldige modellen die nóg representatiever zijn voor het bereik van alle niveaus van werkenden in het Nederlandse bedrijfsleven. Van stukadoor, verzorgende of schoonmaakmedewerker, tot manager en directeur. Met Tiptrack wordt je werkende leven leuker en beter. 

AWVN flyer Sellsius
 
AWVN Tiptrack posters Sellsius

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*